czwartek, 27 grudnia 2012

ODPOCZYNEK???

Odpoczynek. Na chwile obecną to określenie kojarzy mi się z tym co bede robiła po pracy.
Tak łatwo powiedzieć odpoczywać. Tylko jak? Człowiek jest zagoniony w pracy. Zarobiony w codziennym życiu. Sam nie wie co to znaczy odpoczywać.
postanowiłam, że będę prowadziła bloga. Mam zamiar opisywać w nim różne sytuacje, które mnie wzburzyły, uradowały, wzruszyły, a którymi nie mam się z kim podzielić.
Będę zamieszczała opinie rożnych produktów kosmetycznych, chemicznych używanych w życiu codziennym, bubelków, cudeńków, fatałaszków. W końcu jestem kobietą.
Już widzę mój odpoczynek. jedno słowo mi się ciśnie na usta AKTYWNY Śmiech


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...