sobota, 15 czerwca 2013

Moje początki konturowania i modelowania twarzy

Wstyd się przyznać ale do niedawna nie miałam jeszcze pojęcia o konturowaniu i modelowaniu twarzy. Owszem wiedziałam, że coś takiego się robi. Jednak co i jak? Znajomość tej wiedzy tajemnej zgłębiałam oczywiście w internecie, głównie za pomocą filmików na YT. Śmiać mi się chce, jak pomyślę jak oczy stawały się coraz większe, jak to oglądałam. Oczywiście w pierwszej kolejności trafiłam na filmiki dziewczyn, które miały o tym takie samo pojęcie jaki i ja a uważały się za ekspertki. Poszperałam dalej i znalazłam kilka wartościowych, na których nieśmiało zaczęłam się wzorować.  Było lepiej. Dołączyłam też TVN Style Klinika Urody i porady ich wizażystki oraz TLC i Mistrzyni Makijażu. Doskonaliłam swoją sztukę. Opłaciło się. Aktualnie rzadko zdarza się abym  wyszła bez  makijażu dopełnionego konturowaniem. Jest to dla mnie tak oczywiste jak tusz na rzęsach. 


Obecnie używam do tego
Róż INGLOT 95
Róż Bell - zakupiony za kilka zł w Biedronce-nawet nie pamiętam ile kosztował.
Bronzer MAKEUP AKADEMY 
Bronzer MAKEUP AKADEMY Shimmer Kiss- rozświetlacz

Najbardziej jestem zadowolona z kosmetyków MUA.  Bronzer kupiłam dosłownie za 1 funciaka a rozświetlacz za 3. Widziałam, że bronzery są dostępne na Allegro.




Róż jak to róż. 
Natomiast Brązer wybrałam najciemniejszy jaki był na półce. Trafiłam idealnie w kolorystykę mimo, że mam dość jasną karnacje.
Rozswietlacz w kamieniu stosuje zazwyczaj mieszając pędzlem wszystkie kolory. Nakładam go także pod łuk brwiowy i wybrane partie twarzy.


Takie były moje początki. A jak wyglądały wasze pierwsze doświadczenia z konturowaniem twarzy?

21 komentarzy:

  1. muszę uzupełnić kolekcje, miałam kiedyś ten z Bell i dobrze go wspominam a kosztował grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się. Byłam zaskoczona stosunkiem jakości do ceny i tym razem pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi się te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamierzam się za to zabrać po zakupach kosmetyków MUA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie było odwrotnie - miałam wiedzę apropos tego jak konturować i modelować twarz, ale wydawało mi się to zbędne. Jednak tak było tylko do pewnego czasu. Zaczęłam od różu z BareMinerals (cudowny!). Potem kupiłam swój pierwszy bronzer z Boujours, ale upolowałam coś lepszego - bronzer Honolulu. Czekam na przesyłkę i zaczynam testowanie;)
    Produkty z MUA wydają się być ciekawe. Zwrócę na nie uwagę, gdy wykończę swoje dotychczasowe zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Ci powiem, że nadal nie mam pojęcia o konturowaniu i jeszcze mi z tym dobrze :D
    Mam nadzieję, że jak najdłużej wytrzymam z tą ideą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem konturować, ale zamierzam się za to zabrać, póki co to dla mnie czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  8. za różami nie przepadam za to bronzery bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer z MUA(rozświetlający) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten produkt MUA bardzo mnie zaciekawił .

    OdpowiedzUsuń
  11. Też prawie nigdy nie wychodzę bez konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Konturowaniem to ja dopiero muszę się zająć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Konturowanie ważna rzecz :)
    A czy byłabyś zainteresowana moim projektem ?
    ( dla przypomnienia, wklejam link - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/06/konkurs-wakacyjne-inspiracje.html)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ograniczam się jedynie do podkłądu, ewentualnie korektora - mam jeszcze czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja czasami w świetle dziennym po takich moich eksperymentach wygladam jak wańka wstańka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poza używanymi przez Ciebie kosmetykami, interesuje mnie jakich pędzli używasz no i przede wszystkim jak Ci to wszystko wychodzi. Ja też zgłębiam tajemnice konturowania, ale raczej występuję w roli ucznia a nie mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle mam najprostsze kupione w Rossmannie i Naturze. Ostatnio używam tych z Biedronki. Choruje na Hakuro.
      Co do pokazywania się w pełnej okazałości na blogu jeszcze nie dojrzałam. Za mistrzu się nie uważam :)) co to, to nie. Aczkolwiek jestem zadowolona z efektów jakie udaje mi się uzyskać.

      Usuń
  17. podoba mi się ten 4kolorowy rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoim poczatkow wole noe wspominac ,nie zawsze bylo dobrze ,a nawet bardzo zle !!;)
    Teraz konturowanie twarzy to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...