wtorek, 11 czerwca 2013

Porządki

Nadszedł czas aby przejrzeć cienie i palety. Moja "kolekcja" w ostatnim czasie została zaniedbana. kupowałam kolejne małe paletki trójki i pojedyncze cienie. Używałam jakiś czas i wrzucałam do koszyczka, w którym przechowuje zapasy. Odkładałam na potem, na inna porę roku. Zauważyłam, że zdarza mi się kupować podobne kolory. Po co? Nie mam pojęcia. Porządki czas zacząć!

Po kolei:


RIMMEL I REVLON- mat
Rimmel cienie bardzo twarde słabo napigmentowane. Wymagają duużo cierpliwości przy aplikacji. Revlon- rewelacja.

MAYBELLINE- Bardzo dobrze się je aplikuje, rozcierają się bez problemy przy czym otrzymują nasycenie koloru. Mat, oprócz jednego złotego. Astor- zupełnie nie moja kolorystyka. Mimo to, cienie są fajne.
Bell- nie moja bajka.
Ingrid- beznadzieja wielkie drobiny złotego brokatu zatopione w fiolecie...

A te paletki znane są każdemu.  Pierwsze klasyka- kojarzą mi się z lodami śmietankowo-truskawkowo-czekoladowymi.  Druga podwójna róż z bielą, która także opalizuje do różu.

Miss sporty- jako cień bazowy.
Inglot- uwielbiam

Starocie SENSIQUE
 Paleta Sleek Storm
N7

Tak prezentują się w całej swojej okazałości. Bardzo je lubię. W jednym miejscu skomponowane maty i perły.

Inglot moja miłość. O paletce pisałam TU

Paletka Inglot do samodzielnych kompozycji. Nie mam na nią pomysłu. Na razie służy mi do przechowywania zapasów.

Paletka Nude więcej TUTAJ

Jak na mnie zapasy są imponujące. Macie podobne?

21 komentarzy:

  1. wow ...szczerzę mam może ze trzy z ulubionymi odcieniami :P i też rzadko korzystam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie zapasy i zastanawiam się czy jest szansa na zdenkowanie. Cyba nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę większość cieni masz w podobnej tonacji i kolorystyce. Skądś to znam - mam podobnie. Teraz za każdym razem gdy chcę kupić nowe zastanawiam się jakiego koloru jeszcze mi brakuje. Imponująca kolekcja. najbardziej zazdroszczę Ci Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze kupuję podobne kolory i też muszę zrobić porządek.
    w ostatnim denku wyrzuciłam jedną śmierdzącą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zmora te zakupy podobnych kolorów. Zawsze jak się wybieram na takie kolorowe zakupy obiecuje sobie, że kupie coś czego jeszcze nie mam. Wychodzi tak jak zwykle. Tłumacze sobie, że przecież inne mi nie pasują.

      Usuń
  5. W ogole nie uzywam cieni;) Mam 2 z Bell, 1 Catrice i palete W7, mimo to nie umiem sie zmobilizowac by ich uzywac, bo nie umiem wyczarowac nic ladnego nimi.

    OdpowiedzUsuń
  6. owszem mam :D ale dużo mniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej kolekcji nie mam, ale też wiele w podobnej kolorystyce, bo taką lubię. Przydałby się w nich porządek, więc pewnie się za to zabiorę w wolnej chwili. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kolekcja imponująca. Ja mam zestaw 120 cieni nude i zdecydowanie to mi starczy;) Nawet nie wiem kiedy to wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  9. u ciebie przynajmniej widac jakies zuzycie :) mnie tez czekaj porzadki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Makijaż robię praktycznie codziennie. W pierwszej kolejności zużywam oczywiście najjaśniejsze cenie :))

      Usuń
  10. no no dużo tego :) ja mam paletę cieni 120 i narazie ona mnie zadowala :) w planach mam Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje 4 cienie w próbowaniu do Twojej kolekcji to na prawdę pikuś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam 3 paletki sleek i kilka pojedynczych cieni. ale chcę się tego wszystkiego pozbyć i skomponować sobie 10 inglota - więcej kolorów mi i tak nie potrzeba. zapas ogromny - ja co jakiś czas sprawdzam co mam i wyrzucam, jak coś mi nie pasuje :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej ja bym też musiała zrobić porządki w kolorówce ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :)
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. porządeczki w kosmetykach są jak najbardziej mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałam sobie pod choinkę, i dostałam paletkę 120 kolorów za jakieś 60zł z allegro i nie narzekam :) Ma pełno mocnych, żywych kolorów :) I na inne paletki czy nawet pojedyncze kolory mam szlaban ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...