czwartek, 3 października 2013

Taka akcja-biorę udział!

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2,

czyli zadbajmy o naszą cerę.




Buszując po Waszych blogach natrafiłam na tę oto akcję. Wspaniały pomysł. Nie brałam udziału w zeszłorocznej edycji. Mój blog w tamtym czasie dopiero powstawał w moich myślach :). 
Akcję Maliny jak najbardziej popieram. Nasza skóra potrzebuje zastrzyku witalności po słonecznych chwilach, których tego lata nam nie brakowało  Ja osobiście na nadmiar słońca nie mogłam narzekać- głównie pracowałam. To nie słońce poczyniło spustoszenie mojej cery a klimatyzowane pomieszczenie, w którym przebywałam nawet 14 godzin w ciągu dnia. 
Akcja ta stworzona jest wprost dla mnie. Mam motywacje do zużycia maseczek saszetkowych, które kupuje niemalże w każdej drogerii. Wrzucam do kosmetyczki i zapominam albo mam lenia :)


Zasady akcji:
1. 
Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY

Ja zapraszam do akcji





Mam nadzieje, że się przyłączycie do  akcji: Październik Miesiącem Maseczek 2:))

Ja zaczynam w sobotę. Jednak jutro przejrzę datę ważności moich skarbów....

11 komentarzy:

  1. akcja fajna, ale ja stosuje same glinki to nudne by te recenzje u mnie były :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zaproszenie, może mi się uda choć zabiegana jestem w tym miesiacu;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio maseczkuje się koreańskimi cudami :D

    Dodaję do obserwowanych : ]

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te chwile relaksu podczas maseczkowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki tej akcji zaczęłam regularnie używać maseczek, teraz już o nich pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  6. również zostałam zaproszona :) fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...