niedziela, 13 października 2013

Moje weekendowe zakupy

Oj jak my lubimy akcje typu rabat, promocja lub wyprzedaż. Tym razem uległam mimo, że odść długo broniłam się przed kolejnymi zakupami. Zrobiłam rachunek sumienia i doszłam do wniosku, że w ostatnim czasie tak wiele nowych kosmetyków nie zagościło u mnie. To wytłumaczenie było koronnym argumentem przemawiającym za tym aby wybrać się na zakupy. Jak pewnie wiecie w ten weekend upływa pod znakiem akcji STYLOWE ZAKUPY Z Twoim Stylem i Grazią czyli największą Akcje Rabatową w Polsce. 
Z reguły nie jestem osobą, która ślepo ufa promocja i na hasło rabat wstaje i rusza z portfelem w ręku do najbliższego centrum handlowego. 

Trzymając w reku kupon rabatowy -20% do ORGANIQUE nieśmiało kroczyłam w jego stronę. Wiedziałam, że chce maskę do włosów. Mój wybór padł na osławioną już ANTI-AGE HAIR MASK.

To nie wszystko. Nie mogłam się oprzeć magi zapachów i aromatów, które mnie otaczały. Pod wpływem impulsu kupiłam jeszcze


BUDY BUTTER SENSITIVE Masło do ciała do skóry wrażliwej o delikatnej konsystencji i świeżym zapachu magnolii.
FACE & BODY MOUSS MASK Kiwi & mango Owocowa eksplozja dla problemowej skóry z wyciągiem z winogron seria dla skóry z problemami naczynkowymi.

Kolejnym przystankiem była Wyspa Inglot gdzie wzbogaciłam moje skromne zapasy  cieni wzbogaciły się o kolejne dwa :)

Okrągłe wkłady do kasetki magnetycznej łososiowy 470 i brąz 124 obydwa z rozświetlającymi drobinkami
W drodze powrotnej standardowe zakupy w Biedronce. Tu już skromnie. Do koszyka wpadło kilka drobiazgów z ich ostatniej akcji.

Olejek do kąpieli Tutti Frutti Farmona o obłędnym zapachu wiśnia & porzeczka, Energizująca sól do kąpieli- bursztyn

Marion ampułki do włosów z olejkiem arganowym oraz mydło do rak- pasujące kolorem do mojej łazienki ;)

 


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? Szczególnie zależało mi na łososiowym.

      Usuń
  2. Kosmetyki ORGANIQUE kusza mnie od dłuższego czasu swoimi opakowaniami, ale nie jest mi jeszcze dane ich posiadać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja - 205 jest doskonała okazją aby zapoznać się z nimi ;)

      Usuń
  3. Super zakupy :) Najbardziej jestem ciekawa kosmetyków z Organique :) Daj znać jak się sprawdzają :) Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana posta pisałam z maska na włosach. Maseczkę nałożyłam już wczoraj.... Nie wytrzymałaby, pierwsze spostrzeżenie boskie.... A zapachy obłędne:)))))))0

      Usuń
  4. Ile zapłacilas za cień inglot? Czy był rabat z gazetą na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cienie też miałam kupon - 20%. regularna cena wkładów okrągłych to 10zł, kwadratowych- 12zł. Za swoje z kuponem zapłaciłam 16zł :)))

      Usuń
  5. ORGANIQUE od dawna nas kusi, ale ceny mają troszkę wysokie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przełamałam. Już wiem, ze to zaowocuje...

      Usuń
  6. Uwielbiam cienie z Inglota, te są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tych pierwszych produktów :)
    Świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne nowości. co do maski z nowego postu też bym jej nie zmywała z ciała.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...