czwartek, 17 stycznia 2013

Szampon wzmacniający do włosów ze skłonnością do wypadania




       Ile to razy przeczesujemy drogerie i półki supermarketów w poszukiwaniu szamponu, który ma zdziałać cud spowodować, aby włosy przestały wypadać. Podczas jednego z takich polowań wypatrzyłam szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania firmy Joanna z serii Z Apteczki Babuni.

 Dostałam go w małej lokalnej drogerii. Pani Agatka zachwalała go gorąco. Bratowej naprawdę przestały wypadać włosy – usłyszałam. Wobec takiego argumentu nie mogła ulecJ.
Szampon w swoim składzie ma
Skrzyp – bogate źródło mikroelementów i witaminy C
 Rozmaryn- ma działanie wzmacniające i antybakteryjne


Szampon jest dość rzadki, przez co niezbyt wydajny. Cena to rekompensuje. Zapłaciłam za niego 5 zł z groszami. Doskonale się pieni. Ma ładny, delikatny, ziołowy zapach.  Radzi sobie bez problemu ze zmywaniem olei. Najważniejsze, ze faktycznie działa. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale już po pierwszym użyciu zauważyłam wyraźnie mniej włosów w odpływie brodzika. Od jakiegoś czasu wyciągałam niezłe kłęby. Teraz było to kilka włosków. Ich ilość mogłabym bez trudu policzyć. Po użyciu włosy są sypkie, miękkie i błyszczące. 

Otwierana klapka i odpowiednia wielkość otworu w zakrętce pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Pisze o tym, bo już nie raz zdarzało mi się oderwać takie klapki z kosmetyków i denerwowało mnie to, że stoją otwarte.

1 komentarz:

  1. Widac, że ten produkt działa. Faktycznie cena rekompensuje jest niewydajnośc.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...