czwartek, 7 marca 2013

Małe zakupy?

Dwa dni temu otrzymałam paczkę, na którą czekałam z niecierpliwością. Po pierwsze dlatego, że zastanawiałam się czy w ogóle do mnie dojdzie, po drugie co w niej będzie. 
Oto zawartość


Jestem przeszczęśliwa. Kosmetyki z DM udało mi się nabyć dzięki Toni, która prowadzi bloga tonia kosmetycznie. Pierwszy raz zdecydowałam się prosić kogoś o pomoc przy zakupie kosmetyków. Na szczęście Tonia okazała się bardzo przemiłą i cierpliwą osobą. Trochę marudziłam przy wyborze kosmetyków, nie mogłam się zdecydować no i moja lista nie była najkrótsza. ;) 
Teraz pacze i pacze i nie wiem co mam używać jako pierwsze. 


Jeszcze raz dziękuje Ci Toniu!

29 komentarzy:

  1. na pewno nie są takie "małe" :D
    Ja polecam malinowy szampon Balei, jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam żeby zostawić go na cieplejsze dni. Do codziennego mycia głowy.

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Zakochałam sie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy są przeogromne ;) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam oczopląsu. ;D Czyżby zapas na cały rok? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy można wiedzieć ile kosztują takie cudeńka? :)

      Usuń
    2. Nie są to drogie rzeczy. Za wszystko z przesyłka wyszło ok 130 zł.

      Usuń
  5. "małe" jest ich aż tyle że nie widziałam na co patrzeć;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci takiej fajnej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! Zazdroszczę bo sama mam ogromną ochotę na kosmetyki Alverde i Balea !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakupy! Mam kilka produktów z tych rzeczy, ale czekam i tak na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie takie małe te zakupy, bo bardzo duże i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooo ale zaszalałaś, nie wiem na co patrzeć hehe.

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo :o ależ zakupy!
    przyznaję szczerze, że zazdroszczę, nie miałam co prawda nic z balei, ale wszyscy tak zachwalają tą markę, że chyba i ja muszę zdobyć te cudeńka jakimś cudem :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciesze sie ze juz dotarlo i w calości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko w porządku. Jeszcze raz dziękuje.

      Usuń
  13. ojej, ile tu dobrych rzeczy :) serdecznie zazdroszczę! przyjemnego zużywania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczena opada! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi już prawie wszystkie kosmetyki z Balea i Alverde się pokończyły ale niedługo uzupełnię swoje zapasy :) Miłego użytkowania,

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna ta paka...szkoda, ze w Polsce są tak słabo dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli te zakupy są małe, to boję się jak wyglądają u Ciebie duże ;))
    życzę miłych doznań!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale gigantyczne zakupy :D zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, matko, matko, ile moich marzeń - jedno, drugie, trzecie... Łaaaaaa :D
    Aż się uśliniłam ;)
    Życzę miłego testowania :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. No rzeczywiście "bardzo" małe:PP zaszalałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  21. uuuu dużo tego :) ja tez uwielbiam kosmetyki z balea i alverde :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...