piątek, 15 lutego 2013

Ku przestrodze

       Właśnie przeglądam blogi, popijam herbatkę, mało się nie zaksztusilam jak zobaczyłam TO.
 To jest dowód jak nieuczciwi potrafią być niektórzy blogerzy.
 Jakiś  czas temu zapisałam się do Malinowego Klubu.





Zostałam bardzo serdecznie przyjęta. Na wszelkie moje pytania właścicielka bloga odpowiadała szybko, dokładnie rozwiewając moje wątpliwości. Poczułam się doceniona. Ja, która dopiero nieśmiałe stawia pierwsze kroki w blogosferze. Było mi miło.
Właścicielka bloga Malinowe testy kosmetyczne bardzo dużo wkłada pracy w tworzenie swojego serwisu wraz z innymi blogerkami.
 ZŁODZIEJU nie kradnij czyjeś pracy

Nie pytałam właścicielki bloga czy mogę ja podlinkować. Mam nadzieje, że Malina  w takiej sytuacji nie będzie miała nic przeciwko temu. 
Zobaczcie!!!

9 komentarzy:

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...