poniedziałek, 13 stycznia 2014

Grudniowa pielegnacja- Twarz

Przedstawiam zestawienie mojej grudniowej pielęgnacji. Ubiegły miesiąc był dla mnie bardzo pracowity. Zaowocowało to niestety nieco chaotycznym doborem kosmetyków.  Oto one cały komplet

Pod oczy- Olay Total Effects kompletne dno. W poprzednim poście o nim pisałam. Nie zamierzam się powtarzać.
 

Do twarzy na dzień najczęściej sięgałam po Dermika HIALIQ 3D . Świetny krem, wspaniale nawilża i koi skórę, mimo lekkiej konsystencji odżywia.
 Z racji tego, że to okres zimowy, wypadałoby dogłębnie się  zregenerować, używałam/jak sobie przypomniałam, że powinnam/ Serum  Alterry. Do końca nie spełnia moich oczekiwań. Klei się, lepi, daje wrażenie ściągniętej skóry. Nie ma mowy aby używać go samodzielnie. Koniecznością było nakładanie kremu.
 Tonik też mnie nie zachwycił. Lirene tonik nawilżająco-oczyszczający bardziej oczyszczał niż nawilżał. Dawał uczucie nieprzyjemnego ściągnięcia skóry.

 Demakijaż oczu słynny płyn micelarny bebeauty- krótko- szczypie w oczy
 Z tego zestawu byłam zadowolona. Savon Noir Organique mnie nie zawiodło jeśli chodzi o oczyszczanie. Używałam go zamiast peelingu przed maską z Glinki Ghassoul Organique, do której zawsze dodawałam Olej Arganowy

  Jakby mało było mi oczyszczania to 2-3 razy w tyg aplikowałam sobie EFFECLAR K co zaowocowało wysypem ropnych krostek w okolicach skrzydełek nosa. Z czasem sie uspokoiło.
Jak nie miałam czasu na makijaż a musiałam na szybko wyskoczyć z domu to ratowałam się kremem BB z LRP w kolorze light. Nieco za jasny jak dla mnie 
Podsumowując to widzę, że nie przyłożyłam się zbytnio. W tym miesiącu muszę to naprawić,
 

15 komentarzy:

  1. Micel z Biedronki nigdy ani razu nie szczypnął mnie w oko...
    Niestety teraz mam dwa z YR i oba pieką niemiłosiernie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kosmetyków, które pokazałaś używałam jedynie micela z Biedronki. Nie jest on zły,ale znam lepsze, a niewiele droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam micel z biedronki, jednak nie spisał się u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie tonik z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki:) Zapraszam w wolnej chwili na mój blog: http://blogi-o-kosmetykach.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem fanka tego kremu firmy Dermika- HIALIQ 3D moim zdaniem jeden z najlepszych kremów do skory dojrzalej.Krem ma fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza i szybko wchłania. Co do efektu- skora jest dogłębnie nawilżona, wygładzona a zmarszczki spłycone. Buzia jest odżywiona i wygląda młodziej wiec efekt super ! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie w 100% co do kremu na dzień Dermika HIALIQ 3D - naparawde super nawilża i odżywia skore, sprawia ze jest bardziej jedrna, uelastyczniona a zmarszczki wydaja sie mniej widoczne. jest lekki, spokojnie można na niego nałożyć makijaż, przyjemnie pachnie, jest wydajny- wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez używam tego kremu z kwasem hialuronowym dermiki i jestem zadowolona. Super wygładzenie, skora odżywiona, zmarsczzki spłycone twarz wygląda o wiele mlodziej. Efekty widoczne bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. posiadam krem hialiq od kilku miesiecy i jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona., Moj pierwszy produkt tej firmy ale chyba najlepszy krem jaki do tej pory uzywalam - wygładza, nawilza pielęgnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza rzecz-śliczny szablon. Druga ja też nie przepadam za tonikiem Lirene jest zupełnie bezosobowy, za to polecam jeżeli szukasz nowego Flos-lek mi się sprawdził jako, że mam wrażliwą cerę :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam kremu Olay total effects, ale używałam Olay nawilżający na dzień i na noc i byłam zadowolona. Nie wiem jak tonik z Lirene, ale mam płyn micelarny który jest totalną porażką (za to lubię ich podkłady).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga i zauroczyły mnie zdjęcja jakie robisz ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga i zauroczyły mnie zdjęcja jakie robisz ;D ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...