wtorek, 24 września 2013

Moja inspiracja

Postanowiłam podzielić się z wami blogiem kulinarnym dziewczyny Koraliny która schudła 25 kg będąc na diecie wegetariańskiej. Na jej historie natrafiłam buszując po Vitali, gdzie regularnie prowadzi swój pamiętnik odchudzania. Niestety od dłuższego czasu jest on zastrzeżony, mają do niego dostęp tylko przyjaciele z owego portalu. Szkoda, naprawdę. Ja jestem pod wielkim wrażeniem tej dziewczyny. Z wielkim zaciekawieniem czytałam jej historię utraty zbędnych kilogramów. Podziwiałam za upór, odwagę i chęć walki. Pamiętnik zawiera wiele zdjęć dokumentujących jej przemianę. Jak z otyłej dziewczyny zmienia się w atrakcyjną kobietę. Na zdjęciach jakie publikowała widać jak nabiera seksapilu i kobiecości. 
Jej pamiętnik zawiera wiele osobistych relacji i refleksji. Być może stąd wynikają ograniczenia jakie wprowadziła dla "obcych". W pełni ja rozumiem.  Co niemienia faktu, że brakuje mi jej historii, które opisywała. Z wielka radością przyjęłam fakt, że postanowiła prowadzić bloga pt QuchiaWege. Zapraszam gorąco do jego lektury, nie pomińcie zakładki Moje zasady. Koralina wstawiła tam kilka swoich zdjęć. jak zobaczycie będziecie wiedzieć co mam na myśli :)
Zapewniam, nie jest to kryptoreklama. Naprawdę ta dziewczyna i jej sposób myślenia są dla mnie motorem napędowym. Ona i jej historie upewniły mnie w tym, że to nie jednorazowa dieta jest kluczem do sukcesu. Tajemnica tkwi w sposobie zmiany myślenia i naszym podejściu do życia.
Zapraszam do lektury Bloga QuchniaWege
Co najważniejsze Koralina mi udowodniła, ze nie trzeba  w diecie rezygnować ze słodkości- oczywiście zdrowych i odchudzonych


3 komentarze:

  1. ja już dziś do Ciebie dołączam, chętnie odwiedzę blog Karoliny, odchudzałam się już setki razy ale bez większych efektów

    OdpowiedzUsuń
  2. spodoba Ci sie ksiazka ktora dzis zrecenzowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lecę oglądać, bo by mi się przydało zrzucić. A to zawsze motywacja :)))

    OdpowiedzUsuń

Zostawiony przez Ciebie komentarz jest znakiem, że ktoś czyta.
Masz pytanie - pisz, odpowiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...